.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیش از3هزار جاذبه تاریخی و طبیعی در مازندران
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: مازندران با بیش از 3 هزار جاذبه تاریخی و طبیعی سالانه پذیرای 15 میلیون گردشگر و مسافر است. به گزارش شمال نیوز به نقل مهر، رحمت عباس نژاد گفت: استان مازندران را یکی از محورهای اصلی توسعه گردشگری استانهای شمالی کشور دانست و

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: مازندران با بیش از 3 هزار جاذبه تاریخی و طبیعی سالانه پذیرای 15 میلیون گردشگر و مسافر است.
به گزارش شمال نیوز به نقل مهر، رحمت عباس نژاد گفت: استان مازندران را یکی از محورهای اصلی توسعه گردشگری استانهای شمالی کشور دانست و گفت : برای گردشگری پایدار در شمال کشور باید به صورت چهار فصل فعالیت کرد.

وی تصریح کرد : در مرحله اول در سطح نوار ساحلی 100 مرکز تفریحی با استانداردهای جهانی برای ارائه خدمات گردشگری ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : مازندران دارای قابلیت منحصر به فرد در بخش گردشگری است که جاذبه طبیعی و بخش اکوتوریسم آن نسبت به سایر پتانسیل های موجود در استان ارجحیت دارد و با شرایط خاص خود مورد توجه سرمایه گذاران نیز قرار می گیرد .

عباس نژاد گفت : سیاست های مناطق نمونه گردشگری در سفر هیات دولت به استان بررسی می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.